CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

1W jakich godzinach czynne jest biuro?
Nasze biuro działa w trybie zdalnym i nie mamy twardo wyznaczonych godzin pracy. Jesteśmy jednak bardzo elastyczni, gdy pojawia się taka konieczność. Dedykowana księgowa dostępna jest w godzinach 10:00 - 19:00, jednak wspólnicy otwarci są na spotkania oraz kontakt telefoniczny również w godzinach wieczornych i w weekendy.
2Na jakie usługi mogę liczyć w ramach współpracy?
Wszystko zależy od zapotrzebowania oraz umowy. Przykładamy ogromną uwagę do tego, aby zapewniać kompleksowość usług i tak świadczymy: usługi księgowe, drobne porady prawne, konsulting podatkowy, a także doradztwo w zakresie prowadzenia oraz rozwoju biznesu. Dodatkowo zapewniamy odbiór dokumentów od klientów, a także bezproblemową, regularną wymianę informacji. Staramy się, aby nabywcy naszych usług mogli skupić się na rozwijaniu firmy.
3 Czy po miesięcznym okresie darmowych usług księgowych mogę zrezygnować ze współpracy?
Tak. W przypadku, jeśli klient nie jest zadowolony z jakości świadczonych przez nas usług, w okresie pierwszego darmowego miesiąca, może bez żadnych zobowiązań wypowiedzieć umowę. Można bezpiecznie wypróbować nasze usługi i sposób działania bez zobowiązań.
4Co mogę zyskać za polecanie znajomym usług Biura?
Dla klientów, którzy zachęcą innych do skorzystania z naszych usług, przygotowaliśmy program rabatowy. Oferujemy również wynagrodzenie dla osób nie związanych z Biurem Rachunkowym, które przyprowadzą nam klientów.
5W jakim terminie i w jakiej formie należy dostarczyć do Biura dokumenty?
W zależności od wybranego zakresu usług oferujemy odbiór dokumentów od klienta. Umawiamy się w dogodnym dla obu stron miejscu i czasie. Prosimy o dostarczenie dokumentów elektronicznie do 10 dnia miesiąca.
6W jakim terminie mogę spodziewać się odpowiedzi na zadane pytanie?
Na wiadomości wysłane za pomocą poczty elektronicznej staramy się odpowiadać w ciągu dnia roboczego. W przypadku bardziej skomplikowanej prośby, staramy się określić jak długo zajmie nam rozwiązanie Twojego problemu.
7Czy Biuro załatwi za mnie sprawy w ZUS lub Urzędzie Skarbowym?
Jeśli klient zdecyduje się na taki zakres usług, wówczas będziemy za niego zajmować się sprawami urzędowymi, aby mógł skupić się na prowadzeniu firmy i nie musiał tracić czasu na kolejki.